مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال معلم «معلمان مولف» تمدید شد

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دبیر جشنواره کتاب سال معلم از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره کتاب سال معلم «‌معلمان مولف‌» تا بیستم اردیبهشت 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال معلم «معلمان مولف» تمدید شد

عباس مهاجر، دبیر جشنواره کتاب سال معلم با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان مؤلف؛ تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور؛ کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه فرهنگیان؛ استفاده از آثار فرهنگیان در جشنواره-های کتابخوانی آموزش و پرورش؛ زمینه‌سازی جهت توسعه فرهنگ مکتوب و تجربه نگاری تربیتی در بین فرهنگیان و حمایت مادی و معنوی از معلمین مولف برگزیده جشنواره در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آخرین مهلت ارسال آثار معلمان مولف تا 31 فروردین 1401 بود که با توجه به تماس‌های مکرر استان‌ها و استقبال خوب همکاران تا 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده است.

گفتنی است دبیرخانه اجرایی این جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مستقر است و اختتامیه آن همزمان با روز قلم در چهاردهم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار