از ابتدای ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد

جذب ۲۲۱۷ حامی برای حمایت از ایتام خراسان‌ جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌ جنوبی گفت دو هزار و ۲۱۷ حامی در ایام ماه مبارک رمضان حمایت از ایتام خراسان‌ جنوبی را بر عهده گرفتند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲۲۱۷ حامی برای حمایت از ایتام خراسان‌ جنوبی

محمد عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی گفت: این تعداد حامی حمایت از سه هزار و ۳۴۳ یتیم و فرزند نیازمند را برعهده گرفتند.

محمد عرب افزود: در شب‌های پرفضلیت قدر در استان ۵۶ پایگاه حامی یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این نهاد در استان ایجاد شد.

وی با اشاره به برپایی پایگاه حامی یابی در تهران و مشهد مقدس برای حمایت از ایتام استان، گفت: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان بویژه شب‌های قدر پایگاه‌های حامی یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری این شب‌ها برپا می‌کند.

عرب به تشریح طرح اکرام ایتام پرداخت و افزود: این طرح ملی و خداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد یا افرادی به عنوان حامی بصورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کنند.

وی گفت: حامیان و خیران می توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در سطح استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekrarn.emdal.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۶۰ فرزند یتیم و همچنین در قالب طرح محسنین شش هزار و ۴۸۱ فرزند محسنین که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن، بیمار و... است زیرپوشش این نهاد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار