اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان گلستان

گلستان (پانا) - یازدهمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان گلستان در شهرستان گرگان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و نتایج اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان گلستان

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن تاکید بر نقش کلیدی دانش آموزان در تعلیم و تربیت بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که مجلس دانش آموزی محل بسیار خوبی برای پرواز و رشد اجتماعی دانش آموزان در آینده است. مجلس دانش آموزی محل تمرین و نظارت است برای اینکه در آینده ما مدیران و شهروندان مسئول و مفید داشته باشیم. هدف این سازمان بر اساس قوانین مصوب سند تحول و برنامه‌های آن به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت در عرصه‌های اجتماعی است، مسئولیت پذیری، نظم و قانون مداری، پرسشگری و اهل مطالعه و تحقیق بودن از ویژگی های نمایندگان مجلس دانش آموزی است و باید مطابق این بسته تحولی، با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، نمایندگان به وظایف خود بپردازند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید نیازها، مشکلات، چالش ها و موانع در زمینه های آموزشی، پرورشی، ورزشی و اجرایی را مورد بررسی قرار دهند و به شکل صحیح به مسئولان منتقل کنند. در حقیقت، اعضای این مجلس موظف هستند تا پس از بررسی مشکلات کلی مدارس کشور و مسائل مختلف مربوط به دانش آموزان به بحث و تحلیل آن‌ها به همراه دیگر اعضای مجلس بپردازند. سپس با هم‌فکری یکدیگر راه‌کارهای مورد نظر خود را مطرح کرده و با مسئولین مربوطه در میان بگذارند.

سلطانی در ادامه افزود: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان گلستان،۷ دختر و ۷ پسر انتخاب شده که شامل: رئیس،نائب رئیس اول،نائب رئیس دوم،منشی،کارپرداز و علی البدل است. لازم به ذکر است که امیرحسین عبدی و محمدحسین حجی زاده و سحر نخعی و آیدا مصدق به مرحله کشوری راه یافتند.

امید است که نمایندگان در وظیفه خود کوشا بوده و مارا در نظام آموزش و پرورش یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار