معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

قدس شریف مساله اول جهان اسلام است

بجنورد (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان و سایر معاونین پرورشی و مسئولین استانی و شهرستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس در مجموعه پرورشی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
قدس شریف مساله اول جهان اسلام است

محمد عقیقی در این جلسه عنوان کرد: روز قدس روز خروش ملت های اسلامی علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان سست رژیم اشغالگر را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم ستمکار و غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان آشکار می کند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است. از زمانی که مسجد الاقصی بعنوان قبله پیشین مسلمانان پایه گذاری شد روز قدس آرمانی است که متعلق به همه موحدین و مومنان تا همیشه تاریخ و اعصار گذشته است.
عقیقی تصریح کرد: حضور پر شور آحاد ملت در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های جانبی مرتبط با این روز از جمله سرودخوانی، راه اندازی رادیو اینترنتی آموزش و پرورش، تشکیل جلسات بصیرتی در مدارس، حضور تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی، برگزاری پویش عکس و آتش زدن پرچم اسرائیل نیز پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار