قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور:

تشکیلات پیشتازان با حضور فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس، سهم خود را در تقویت شور انقلابی و دینی ایفا خواهد کرد

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت تشکیلات پیشتازان همواره با حضور فعال و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، سهم مهمی در تقویت شور انقلابی و دینی داشته و از این جهت پرافتخار است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات پیشتازان با حضور فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس، سهم خود را در تقویت شور انقلابی و دینی ایفا خواهد کرد

حسین عبادتی در نشست صمیمانه با روسای سازمان دانش‌ آموزی مناطق مختلف شهر تهران که صبح امروز به مناسبت تبیین برنامه ها پیرامون راهپیمایی روز قدس برگزار شد اظهار کرد: روز قدس امسال اولین حضور مردمی بدون محدودیت‌های کرونایی در راهپیمایی‌های دو سال گذشته است و از این جهت بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عبادتی اظهار کرد: از شما همکارانم درخواست دارم با توجه به تمام سختی های کار، اقدامات مربوط به این روز را با قدرت انجام دهید. البته تشکیلات پیشتازان همواره با حضور فعال و پرشور خود سهم مهمی در تقویت شور انقلابی و دینی داشته و از این جهت پرافتخار است.

وی افزود: ان شاالله پس از عید فطر برای سه کار ویژه در عرصه‌های فضای مجازی، اردوهای جهادی و حوزه بین الملل جلسات مفصلی خواهیم داشت تا به فهم مشترک در این خصوص برسیم. اما فعلا همه توجه‌ها بایستی روی بزرگداشت روز قدس متمرکز شود.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور گفت: عملیات اجرایی آن سه کار ویژه‌مان را در تابستان امسال رقم خواهیم زد و ان شاالله نتایج آن را 13 آبان پیش‌رو بتوانیم ملاحظه کنیم.

عبادتی تاکید کرد: توجه کنید که محور همه فعالیت‌های ما شبکه دانش‌آموزی است. همه ما باید تلاش کنیم که آن قسمت پررنگ شود وگرنه این که من صرفا بنشینم پشت دوربین و میکروفون و مصاحبه کنم و گزارش بدهم هنری نیست.

وی در ادامه با تشکر از زحمات همه مربیان و شبکه پشتیبان سازمان دانش آموزی موفقیت ها را نتیجه زحمات جمعی دانسته و تاکید کرد که روح کار جمعی و همدلی تشکیلاتی ما را در نیل به اهداف‌مان کمک خواهد کرد.

دهقانی: روز قدس یک تلنگر برای همه آزادی خواهان جهان است

در ادامه این نشست اردشیر دهقانی معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی گفت: این جلسه به منظور هماهنگی ویژه و فوری برای اقدامات روز قدس تشکیل شده است.

وی افزود: روز قدس از منظر انسانی، دینی و حقوقی اهمیت بالایی دارد و ما باید بتوانیم حضوری متفاوت در این روز داشته باشیم.

وی در حوزه روز جهانی قدس بیان کرد: شاید یکی از راهبردی ترین ماموریت های نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی امام خمینی (ره) رقم خورد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد این روز نه تنها حمایت از مردم فلسطین است بلکه یک راهبرد اساسی برای وحدت جبهه مقاومت در جهان اسلام است.

معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی گفت: این روز نه تنها یک موقف مهم در جهان اسلام بلکه یک تلنگری برای همه آزادی خواهان جهان است که اگر در دعوی آزادی خواهی شان صادق اند، برای کودک فلسطینی هم حداقل به اندازه همان کودک اروپایی سفید پوست اهمیت قائل شوند.

دهقانی ادامه داد: سازمان دانش آموزی شهر تهران پیشانی فعالیت های ما در کشور است و شاید عدم تمرکز ما در آموزش و پرورش شهر تهران باعث شد نتوانیم از ظرفیت های افراد در شهر تهران چنان که باید، استفاده کنیم. اقدامات ما در تهران باید بتواند الگویی مناسب گردد تا بتوانیم از این طریق پیام خود را به سایر استان ها منتقل کنیم.

وی افزود: در سازمان ۳ راهبرد دنبال می شود؛ تشکل سازی و جمع کردن دانش آموزان در یک مجموعه فکری در قالب های تیمی، گروهی و رسته ای تحت عنوان جذب و سازماندهی؛ توانمندسازی و دانش افزایی این افراد؛ جریان سازی فعالیت های فرهنگی‌ و تربیتی از جمله این راهبردهاست.

دهقانی ادامه داد: روز قدس، ۱۳ آبان و دهه فجر از جمله مناسبت هایی است که فعالیت های تربیتی ما ظهور و بروز پیدا می کنند.

معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی گفت: تا ۲ سال گذشته سازمان دانش آموزی بر مسیر مشخص نشده حرکت می کرد اما با کمک همکاران و استفاده از ظرفیت مربیان، سند تحول پیشتازان و بازمهندسی فعالیت پیشتازان ترسیم و نقشه راه مشخص شد.

گفتنی است در ادامه این نشست افراد حاضر به بیان توضیحات و نکاتی درباره فعالیت ها پیرامون راهپیمایی روز قدس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار