رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس:

روح سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی نهفته‌است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس بیان کرد روح سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی نهفته‌است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
روح سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی نهفته‌است

جلسه هم‌اندیشی مربیان پیشتاز ناحیه 4 شیرازبا حضور مسوول سازمان دانش‌آموزی استان فارس و ناحیه و مدیریت و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی در سالن امام رضا (ع) ناحیه 4 برگزار شد.

مسوول سازمان دانش آموزی استان فارس در جمع مربیان پیشتاز ضمن تشکر از فعالیت‌های این سازمان در ناحیه 4 شیراز گفت: من معتقدم روح سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، در فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی نهفته‌است و این اعتقاد که راهبر و هادی این سند تحول بنیادین باید تشکل‌های دانش‌آموزی باشند بر کسی پوشیده نیست.

مرتضی کریمی افزود: ما اگر می‌خواهیم ایرانی قوی داشته باشیم باید برای تربیت اجتماعی دانش آموزان هزینه کنیم و از مجموعه ظرفیت‌ها و بسترهای ارزشمندی که در اختیار تشکل‌هاست استفاده کنیم و سرمایه‌های اجتماعی تربیت کنیم.

کریمی گفت: در سازمان دانش‌آموزی نواحی چهارگانه و شهرستان‌ها جلسات مستمر با مربیان ترتیب داده شود و مربیان در کنار هم برنامه بنویسند، چون مربیان ما هستند که با دانش‌آموزان ارتباط مستمر دارند و در تمام برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری دانش‌آموز باید دخیل باشد تا بتوانیم برنامه‌های سازمان دانش آموزی را ارتقا دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز هم در جمع مربیان پیشتاز ضمن قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان از همکاران سازمان دانش آموزی و مجموعه فعالیت‌های آنان در برنامه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد و گفت: سازمان دانش‌آموزی باید جذب حداکثری دانش‌آموزان را داشته باشد و با یک برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند بعد از دو سال کرونا آموزه‌های دینی و فضیلت‌های تشکیلاتی را بیشتر در مدارس به دانش‌آموزان بیاموزیم.

شهربانو حاصلی بیان کرد: مربی باید قلب دانش‌آموز را تسخیر کند و هنر معلمی این است که در هر جایگاهی قرار گرفت بتواند با دانش‌آموز مانوس باشد و با زبان شعر و قصه آنها را جذب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار