معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش:

انتظار می‌رود در دولت مردمی و انقلابی کمبود زیرساخت های آموزشی رفع شود

تجهیز و نوسازی مدارس وظیفه آموزش و پرورش و حق دانش‌آموزان است

رودهن (پانا)‌ - معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با حضور در رودهن و جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، تجهیز و نوسازی مدارس را وظیفه آموزش و پرورش و حق دانش‌آموزان اعلام کرد که باید مورد توجه بیشتری از طرف مسئولین قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انتظار می‌رود در دولت مردمی و انقلابی  کمبود زیرساخت های آموزشی رفع شود

مهراله رخشانی مهر، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری رودهن با تشکر از حاضرین در جلسه و به ویژه نماینده مجلس شورای اسلامی که ۵ الی ۶ میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص دادند؛خاطرنشان کرد: ما به نوبه خود در آموزش و پرورش در مسیر تجهیز و نوسازی مدارس اهتمام کامل داریم‌ و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی چه در زمینه اعتبار و چه پشتیبانی و حمایت در مراحل اجرایی، وجود نخواهد داشت.

سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مجلس دماوند، فیروزکوه و رودهن نیز افزود: اولویت آموزشی در منطقه را باید در رودهن و سپس در دماوند و فیروزکوه اجرایی کنیم، زیرا رشد جمعیتی در رودهن بالا است. در مسکن مهر مهرآباد رودهن، جمعیت روز به روز پیشرفت می‌کند، اما امکانات و فضاهای آموزشی بسیار کم است و با وجود ویروس کرونا زمان‌های مورد نیاز در دو سال گذشته را از دست دادیم، اما تلاش خواهیم کرد، در همین فرصت باقی مانده اقدامات خوبی به ویژه در موضوع فضاهای آموزشی صورت پذیرد.

رضا طاهرخانی‌ فرماندار شهرستان دماوند نیز با اشاره به اولویت ساخت 3 مدرسه در رودهن اظهار کرد: باید به مسکن مهر مهرآباد نگاه ویژه‌ای شود، چرا که با توجه به تراکم بالای جمعیت در این منطقه لازم است 3 مدرسه در دستور کار نوسازی قرار بگیرد و اجرایی شود. همچنین ساخت ساختمان جنب اداره آموزش و پرورش و احداث مدرسه مرحوم کیقباد علی یوسفی و تخریب و بازسازی مدرسه ابتدایی قدیمی دانش، تجهیز سیستم گرمایشی مدرسه پروین اعتصامی و مبتکران و سوم واگذاری سرانه آموزش و پرورش شهرک پونا در رودهن از اولویت‌های پیش رو است.

حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن نیز بیان کرد: یکی از مشکلات رودهن کمبود زیرساخت‌های آموزشی است، با توجه به افزایش سالیانه جمعیت دانش‌آموزی بخش رودهن، ساخت و تجهیز مدارس از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش منطقه است و انتظار می‌رود در دولت مردمی و انقلابی، کمبود زیرساخت های آموزشی در رودهن رفع شود.

مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در این‌جلسه تصریح کرد: تمامی امور ساخت مدارس منطقه بر عهده اداره نوسازی، توسعه و تجهیز است که آنها هم بسیار متعهدانه پیگیر این امور هستند و ما همکاری لازم را با این اداره داریم تا اهداف محقق شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار