معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی مازندران:

حمایت از 540 کودک زیر 5 سال

ساری (پانا) - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت540 نفر از کودکان زیر 5 سال، هرماه از کمک هزینه خرید اقلام خوراکی در طرح پیشگیری از سوءتغذیه کودکان بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از 540 کودک زیر 5 سال

سید موسی عمادی ترکامی،معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مازندران عنوان کرد: طرح ارتقاء سلامت و پیشگیری از سوء تغذیه کودکان نیازمند، به منظور تامین حداقل نیازهای غذایی کودکان با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و کمیته امداد اجرا می شود.

وی افزود: در مازندران نیز این کمیته امداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل و مراکز بهداشت شهرستانهای تابعه، فرایند شناسایی، استحقاق سنجی، تکمیل پرونده و ثبت اطلاعات و ارائه کمک هزینه خرید اقلام خوراکی به 540 نفر از کودکان تحت حمایت زیر 5 سال انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: برای تمامی کودکان گروه هدف، بن کارت خرید از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صادر شده است و پس از شارژ هر مرحله، والدین کودک با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد نسبت به خرید اقلام خوراکی اقدام می کنند و در سال گذشته 674 میلیون و300 هزار تومان برای خرید اقلام خوراکی این کودکان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: 1620نفر از مادران باردار و شیرده نیز بصورت ماهانه از کمک هزینه خرید اقلام خوراکی در طرح حمایت غذایی وارتقاء سلامت مادران بهره مند می شوند.

عمادی گفت: سال گذشته 2 میلیارد و 71 میلیون و 800 هزار تومان برای خرید اقلام خوراکی مادران ذینفع تخصیص یافته است.

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار