مدیرکل آموزش وپرورش خراسان‌شمالی:

مقطع ابتدایی فونداسیون آموزش و پرورش است

بجنورد (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد گر فونداسیون علمی و تربیتی در مقطع ابتدایی تقویت شود و زیربنای قوی ساخته شود قطعا در پایه‌های بالاتر مشکلی نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مقطع ابتدایی فونداسیون آموزش و پرورش است

ابوالقاسم اکبری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: معلمین افسران سپاه تعلیم و تربیت هستند، افزود: فرماندهی این سپاه در اختیار معلمین است و در شرایط کرونا معلمین سخت ترین شرایط را تحمل کردند و در واقع مدافعین تعلیم و تربیت بودند.

وی به تکریم اولیاء اشاره کرد و گفت: اولیاء ارزشمندترین و والاترین سرمایه های خود را تقدیم آموزش وپرورش کرده اند و مدیران قوی باید ظرفیت اولیاء را شناسایی و از ظرفیت اولیاء در تمام حوزه ها استفاده کنند.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی افزود: در احقاق حقوق فرهنگیان و ارتقاء جایگاه معلمین و همچنین ارتقای کیفیت در نظام تعلیم و تربیت، تمام سعی خود را خواهم کرد.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش بجنورد گفت: هدف آموزش وپرورش ارتقاء صلاحیت ها و توانمندی‌های آموزشی و پرورشی و مهارت‌ها است.

موسی علی نیا در ادامه با قدردانی از زحمات فرهنگیان محترم و آرزوی قبولی طاعات در لیالی قدر و تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: جایگاه معلم، جایگاهی ویژه است و ارتقای منزلت اجتماعی معلمین، از اهداف آموزش وپرورش محسوب می شود و در خصوص احقاق حقوق فرهنگیان و صلاحیت های حرفه ای تلاش مضاعف خواهیم داشت.

در پایان، محمد دوست، مدیر منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی به تبیین آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار