امام جمعه شهرستان شیروان:

در شب‌های قدر آینده انسان‌ها متحول می‌شود

شیروان (پانا) - جلسه هماهنگی نحوه برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر، روز شهادت امام علی (ع)، روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر، با حضور جمعی از مسئولان، در محل دفتر امام جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
در شب‌های قدر آینده انسان‌ها متحول می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در این جلسه با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: یکی از بهترین لحظه های عمر انسان، حضور و استفاده از برکات ماه مبارک رمضان است و شب های قدر هم، یکی از بهترین شبهای این ماه مبارک محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه امور دنیایی مبادا ما را از خودمان غافل کند و در فردای قیامت خسرالدنیا باشیم افزود: خدا به همین لحظه به لحظه شب‌های قدر، برکت خدمت و کار به ما می‌دهد و ما هم باید در شب‌های قدر، از خداوند، برکت برای عمر، نسل، قلم و زندگی خود بخواهیم.

امام جمعه شیروان در ادامه گفت: خداوند برکت را به تقوا و اخلاص می دهد و مدیر یک جامعه اسلامی، باید یک قدم از دیگران جلوتر باشد، بنابراین اگر در خط مقدم خدمت به مردم، گذشت و اخلاص داشته باشیم، مردم هم گذشت و اخلاص خواهند داشت و جامعه اصلاح خواهد شد.

تکمیلی در پایان افزود: هر خدمت و کاری که برای مردم رقم بخورد و دعای خیر مردم پشت سر ما باشد، ارزشمند است و برای انسان می ماند و این بالاترین عبادت ها محسوب می شود و هرچه این اتصال قوی باشد، محکم تر خواهیم بود.

عین الله احمدی شهردار شیروان نیز گفت: به منظور برگزاری آیین شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)، همانند سال های گذشته، فضاسازی معنوی، آمادگی پرسنل، تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و سازمان حمل و نقل در سطح شهر انجام شده است و همچنین با توجه به اهمیت روز جهانی قدس، تلاش خواهیم کرد که برنامه های خوبی را تدارک ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان نیز از برگزاری برنامه های محوری در شب‌های قدر، حرکت هیئت های عزاداری از سطح شهر به سمت مصلی در روز شهادت امام علی (ع)، برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر و پیش بینی و تدارک وسایل نقلیه رفت و آمد برای سوگواران علوی خبر داد.

محمد محمدزاده قانعی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، همراه با سراسر کشور، علاوه بر شهرهای شیروان و زیارت، در روستاهای کوسه و حسین آباد نیز برگزار خواهد شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار