۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رودان توزیع شد

هرمزگان (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه رودان از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سی و دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رودان توزیع شد

سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان در گفت و گو با پانا در این باره گفت: بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سی و دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک مؤمنانه به همت گروه های جهادی و بسیج سازندگی این ناحیه ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در میان نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این مرحله از رزمایش به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان و با کمک مردم و خیرین به تعداد ۴ هزار بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن و… به ارزش ریالی هر بسته ۵میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

صادقی افزود: توزیع این بسته های معیشتی در مرحله سی و دوم رزمایش مواسات و همدلی توسط ۹۵گروه جهادی حوزه های مقاومت در سراسر شهرستان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ضمن تشکر از کمک و پشتیبانی‌های صورت گرفته از سوی مجموعه بهزیستی، کمیته امداد سایر نهادها و بسیجیان گروه های جهادی ادامه داد: این بسته ها در کمتر از سه ساعت بین خانواده های کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش هیچ گونه نهاد حمایتی نیستند، بمناسبت این میلاد پرخیر و برکت توسط بسیجیان و گروه های جهادی توزیع شد.

وی بیان کرد: این آمار توزیع در زمان کم در سطح شهرستان نمونه و کم‌نظیر است و محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین موارد در دستور کار سپاه و بسیج سازندگی است که با قوت و بر اساس برنامه‌ریزی این مهم انجام می‌شود.

صادقی خاطر نشان کرد: این یکی از فرامین مقام معظم رهبری بود که مردم با استقبال گسترده و مشارکت خود به فرمایش رهبری لبیک گفتند چرا که مواسات و همدلی در این شرایط اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به بحث معیشت خانواده های، نیازمند، بی بضاعت و آسیب دیده از بحران کرونا کمکی باشد.

دانش آموز خبرنگار : فرینا فرخی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار