معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

در آموزش ابتدایی نباید از تزکیه در کنار تعلیم غفلت کنیم

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در حاشیه اجلاس روسای جدید الانتصاب آموزش و پرورش گفت در آموزش مقطع ابتدایی باید ابتدا به امر تزکیه توجه داشت.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
در آموزش ابتدایی نباید از تزکیه در کنار تعلیم غفلت کنیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در حاشیه اجلاس روسای جدید الانتصاب آموزش و پرورش گفت: در آموزش مقطع ابتدایی باید ابتدا به امر تزکیه توجه داشت؛ چرا که معتقدیم تعلیم به تنهایی و صرف معنای علم آموزی در مقطعی که شخصیت و پایه‌های فکری دانش آموز شکل می گیرد کافی نیست و دانش آموزان باید با تعالیم الهی و دینی آشنا و تربیت شوند.

رشیدی ادامه داد: دانش آموزان آسیب پذیر و دیرآموز در ایام آموزش مجازی در معرض خطرات بسیاری قرار گرفتند و باید با مدیریت و همکاری کلیه صاحب نظران از این افت تحصیلی جلوگیری کرد و در صدد رفع آن بود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد و متخصص در مقطع ابتدایی که کمک شایانی به بهبود وضعیت آموزشی در این مقطع حساس و بنیادین می کند، تاکید کرد: برگزاری دوره های توانمندسازی برای نیروهای جدیدالورود و همکاران آموزشی از جمله برنامه های سال جاری به منظور ارتقاء خدمات آموزشی در مقطع ابتدایی است.

این مقام مسئول افزود: آموزش بنیادین باید در معنای واقعی کلمه اجرایی شود و با دستور کار قراردادن این موضوع در پی اجرای عدالت آموزشی برای یکایک فرزندان و دانش آموزان عزیز این مرز و بوم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار