جلسه هماهنگی واکسیناسیون مدارس ابتدایی در فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا) - با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش فیروزه، جلسه هماهنگی پویش مدرسه، واکسن و سلامتی در فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی واکسیناسیون مدارس ابتدایی در فیروزه برگزار شد

صبح امروز همزمان با پویش مدرسه، واکسن، سلامتی، جلسه هماهنگی مدیران ابتدایی مدارس مستقل شهرستان فیروزه با کارشناسان بهداشت و درمان در راستای انجام بهینه و تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت حداکثری دانش آموزان در این پویش در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

علی ابوالفضلی؛ مدیر این اداره ضمن تشکر از همراهی‌ها و تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش، از اعلام آمادگی تمامی مدارس شهرستان در خصوص اجرای مطلوب و مثمرثمر این پویش خبر داد و افزود: امر واکسیناسیون در شرایط فعلی از امور بسیار ضروری به ویژه برای دانش‌آموزان است که با توجه به حضور چشمگیر آنان در کلاس‌ها، این پویش نقش بسیار موثری را در سلامت این آینده سازان ایفا می‌کند.

وی گفت: تمامی مدیران مدارس فیروزه آمادگی دارند تا نهایت تلاش خود را در جهت جلب رضایت و ترغیب اولیا و دانش‌آموزان انجام دهند تا انشاا... سلامتی و موفقیت بیش از پیش دانش‌آموزان فراهم شود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد برای اجرای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در مدارس طبق شیوه‌نامه‌های ارسالی، واکسیناسیون در حضور اولیاء دانش آموزان، رضایت‌نامه و مراقبت‌های اورژانسی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار