نوجوانان و اولین کلاس درس مدرسه درس‌آموز حاج قاسم

شهرکرد(پانا) - کتاب مدرسه درس‌آموز حاج قاسم اولین کتابی است که در سطح کشور برای رده سنی نوجوانان با موضوعات آموزنده و ناب تربیتی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان و اولین کلاس درس مدرسه درس‌آموز حاج قاسم

کتاب مدرسه درس آموز حاج قاسم در قالب ۲۱ درس آموزنده و برگرفته از زندگی سراسر نورانی و درخشان سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد الگو دهی و تبیین مکتب حاج قاسم برای رده ی سنی نوجوانان به قلم آقای محمد جان نثار (نویسنده و پژوهشگر جنگ نرم) به نگارش درآمده و منتشر شده است.

نوجوانان بایستی بدانند در دنیایی که هرکس به طریقی به‌دنبال آن است تا ذهن‌ها و دل‌ها را به‌سمت و سوی خود بکشد و نقش و نگاری را بر روی آن حکّاکی یا نقاشی کند چه زیباست که انسان نام یک شهید یا عکس آن را بر لوح دلش حکّاکی کند تا از او الگو بگیرد و بداند چه کسانی رفتند و جانشان را در طَبق اخلاص گذاشتند تا ما در کمال امنیّت و آسایش و آرامش درس بخوانیم و به مدارج عالی علمی و شغلی برسیم آن‌هم با چاشنی ایمان و تقوا.

بی‌شک برای موفقیت در مراحل مختلف زندگی به‌خصوص دوران نوجوانی و جوانی که انسان سرشار از انرژی و شور و نشاط و هیجان است باید بتواند با الگوبرداری درست، این هیجان‌ها را مدیریت کند تا بتواند فردی مفید برای جامعه و کشورش باشد.

در این کتاب سخن از حاج قاسم سلیمانی،همان جوانی است که در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس حضور و فرماندهی لشکر 41 ثارالله کرمان را به‌عهده داشت و در زمان حملۀ داعش با هدف نفوذ به داخل ایران با همان شور و شعور دوران نوجوانی و جوانی در این عرصه نیز نقش‌آفرینی کرد که رفتار و منش او در این راه و در طول زندگانی‌اش می‌تواند برای همگان به‌خصوص دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌داران و آینده‌سازان انقلاب اسلامی، الگو باشد. همان‌طور که رهبر معظّم انقلاب فرمودند: «به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و مدرسۀ درس‌آموز نگاه کنیم.»

برای دانلود و خرید این کتاب ارزشمند، عنوان کتاب (مدرسه درس آموز حاج قاسم) را در مرورگر گوگل جستجو کنید.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار