برگزاری جلسه هماهنگی کمیته استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی و نوجوان سالم

اردبیل (پانا) - اولین جلسه هماهنگی کمیته استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی و نوجوان سالم در شهرستان سرعین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی کمیته استانی جشنواره تجارب برتر تربیتی و نوجوان سالم

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین، در این جلسه حسین محرمی، مدیر آموزش و پرورش سرعین از اطمینان آموزش و پرورش استان در اعطای میزبانی مرحله استانی دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی و نوجوان سالم به آموزش و پرورش سرعین تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به توفیق میزبانی شهرستان سرعین از مرحله استانی دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی نوجوان سالم اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این دو جشنواره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان اندیشیده شده است.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز با اشاره به میزبانی مطلوب آموزش و پرورش سرعین از آئین استانی بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف بهره بردن از پویایی و ظرفیت نیروی جوان و با در نظر گرفتن تجارب موفق شهرستان در برگزاری کارگاه ها و جشنواره های فرهنگی و تربیتی، با صلاحدید همکاران ستادی تصمیم بر اعطای میزبانی مرحله استانی دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی و نوجوان سالم به شهرستان سرعین گرفته شد.

وی با بیان اینکه جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف اهمیت ‌بخشی و اولویت دادن به نقش تجربه در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود تصریح کرد: این جشنواره در راستای اجرای راهکار 1-23 سند تحول بنیادین مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تامین پژوهشگر مورد نیاز نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب و با هدف دستیابی به اندوخته های زیسته و مستندسازی تجارب تربیتی و ارتقاء کیفیت خدمات تربیتی برگزار می شود.

خلیلی موسوی، هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: شناسایی ظرفیت های دانش آموزان، فرهنگیان و والدین و جذب توانمندی های آنان از ویژگی های این جشنواره به شمار می رود.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر هم افزایی و تعامل مستمر آموزش و پرورش شهرستان سرعین و اداره کل آموزش و پرورش استان جهت اجرای مطلوب برنامه های مربوط به این دو جشنواره گفت: از اولویت های اصلی برگزاری این جشنواره ها تکریم و احترام در خور شان آموزش و پرورش شرکت کنندگان است.

جلسه نادر صاحب، رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان نیز یا برشمردن اهداف جشنواره الگوهای برتر تربیتی و نوجوان سالم به تشریح موارد مورد انتظار بر اساس دستورالعمل اجرایی در برگزاری شایسته این دو جشنواره پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار