کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

اجرای امورات مدارس با به‌کارگیری شوراهای دانش‌آموزی تسهیل می‌شوند

قرچک (پانا) - کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن تاکید بر اینکه سابقه مدیریت و معاونت در مدارس را داشته‌است و دغدغه‌های مدرسه را درک می‌کند تاکید‌ کرد اجرای امورات مدارس با به کارگیری شوراهای دانش‌آموزی و به تفکیک انجمن‌ها تسهیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای امورات مدارس با به‌کارگیری شوراهای دانش‌آموزی تسهیل می‌شوند

کارگاه کیفیت بخشی مدیران و معاونین پرورشی با موضوعیت شورای دانش‌آموزی، اوقات فراغت، مجوز اردو و برنامه‌های حوزه مراقبت‌ در برابر آسیب‌های اجتماعی با حضور مصیب ابرقویی کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و کانون ها و لیلا کردبچه کارشناس فعالیت های اردویی و کانون ها اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مسئولین منطقه و مدیران و معاونین پرورشی در کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار‌ شد.

مصیب ابرقویی کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و کانون ها اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تاکید‌ کرد: اجرای امورات مدارس با به کارگیری شوراهای دانش‌آموزی و به تفکیک انجمن‌ها بسیار تسهیل می‌شود. در قوانین شورای دانش‌آموزی ذکر‌ شده که تمامی مدارس حتی مدارس غیرانتفاعی و استثنایی و حتی ابتدایی دوره اول باید دارای شورای دانش‌آموزی باشند. شورای دانش‌آموزی را اگر به طور صحیحی هدایت و حمایت کنیم، تمامی مناسبت‌های ملی، مذهبی، فرهنگی را به صورت خودکار برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند و با توجه به اینکه دانش‌آموزان ذاتا علاقمند به دیده‌شدن استعدادهایشان هستند در این موارد فعال هستند.

ابرقویی ضمن تاکید بر اهمیت اوقات فراغت گفت: حدود دو ماه تا آغاز اوقات فراغت مدارس باقی مانده است و مدارس با آمادگی کامل برای برگزاری شایسته برنامه‌های اوقات فراغت به استقبال تابستان می‌روند. در قوانین اردویی اگر دستورالعمل اردوهای دانش‌آموزی و قوانین آن با دقت رعایت‌ شود، مسئولیتی به عهده کادر آموزشگاه نخواهد‌ بود، زمان غیر‌مجاز برای برگزاری اردو ایام امتحانات و یک هفته قبل از آن است و در تاریخ‌های قبل و بعد از آن برگزاری اردو مجاز است.

در این مراسم از دانش‌آموزان اعضا و انجمن شورای دانش‌آموزی که در پویش گزارشگر خودت باش رتبه برتر را کسب کرده‌اند، تقدیر به‌عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار