برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان

اهواز (پانا)- ضیافت افطاری ویژه تعدادی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)؛ ضیافت افطاری ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده استاندار؛ سایر مسولین استانی برگزار شد.
جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد گفت: هزار نفر از ایتام کودک و نوجوان مهمان سفره مهربانی حامیان و خیران گران‌قدر خوزستانی شدند.

وی در مراسم بزرگ افطاری ایتام فرزندان معنوی تحت حمایت که با حضور خیران و حامیان طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین برگزار شد، گفت: در این مراسم با حمایت خیران هزار نفر از ایتام مهمان سفره مهربانی حامیان شدند و بمناسبت میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت طرح ضیافت امام حسن مجتبی (ع) و میزبانی از 1000 یتیم بهمراه برگزاری جشن و سرور ، برنامه های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری اعطای جوایز نقدی ، سفره افطار و... درمصلی مهدیه امام خمینی (ره)اهواز برگزار شد.

شیبه ضمن تاکید بر برپایی ضیافت های افطاری توسط سایر نهادها و خیرین و مراکز نیکوکاری، یادآورشد: سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا ندانند و بدانند که در کنار آنها هستیم و احساس هویت کنند که نقش خود را بهتر در جامعه می توانند ایفا کنند و هم استعدادهای درخشانی بین آنها است و ماه رمضان بهانه ای است که به این افراد بیشتر توجه کنیم.

وی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، سر سفره افطار کنار جمعی از کودکان و نوجوانان نشست و ضمن گفتگوی صمیمانه با ایشان، روزه خود را افطار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار