مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

تکریم خانواده‌های معظم شهدا در ماه مبارک رمضان سنتی حسنه و خدا‌پسندانه است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، تکریم خانواده‌های معظم شهدا در ماه مبارک رمضان را سنت حسنه‌ای دانست که در فضایی معنوی برگزار شده و مایه خشنودی این عزیزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده‌های معظم شهدا در ماه مبارک رمضان سنتی حسنه و خدا‌پسندانه است

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، در دیدار با مادر شهید حسن ابوذری، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مهمترین رسالتی است که ضمن خشنودی و رضایت ایثارگران، بسط و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه را بدنبال دارد.

وی در ادامه افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و در این راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری خاطرنشان کرد: این دیدارها به استثناء ماه مبارک رمضان، در قالب سرکشی به خانواده معظم شهدا به همراه بسیج فرهنگیان، دانش آموزی، معاونت‌ها و کارشناسی ها در کل ایام سال منعقد می شود.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار