دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین:

مقاومت، تنها راه مقابله با خوی ضداسلامی صهیونیست‌ها است

تهران (پانا) - دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس تاکید کرد خوی تروریستی و ضداسلامی صهیونیست‌ها بار دیگر ثابت کرد که با این رژیم نامشروع، موقت و اشغالگر فقط باید با مقاومت و مبارزه حرف زد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت، تنها راه مقابله با خوی ضداسلامی صهیونیست‌ها است

به گزارش ایرنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی یورش ددمنشانه و بزدلانه صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش به نمازگزاران روزه‌دار در مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله اول مسلمانان را بشدت محکوم می‌کند.

این مطلب افزود: این خوی تروریستی و ضداسلامی صهیونیست‌ها بار دیگر ثابت کرد که با این رژیم نامشروع؛ موقت و اشغالگر فقط باید با مقاومت و مبارزه حرف زد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس تصریح کرد: اقدام خیانت‌آمیز برخی کشورهای عربی در جهت عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها نه تنها ملت و بویژه جوانان فلسطینی را ناامید نکرده بلکه شور و شعف و اراده ملت فلسطین برای دفاع از خاک خود و آزادی کل سرزمین فلسطین چندین برابر شده است.

این دبیرخانه خاطرنشان کرد: از همه پارلمان‌های جهان؛ سازمان‌های حقوق بشری؛ آزادیخواهان جهان و حامیان حقوق فلسطین می‌خواهیم ضمن محکومیت تجاوزات رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه مظلومین مقتدر فلسطین و حمایت از مقاومت قهرمانانه آنها در مقابله با اشغالگری با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ملت فلسطین را در تحقق حقوق مشروع خود یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار