امام جمعه رودهن:

مساجد مکان وحدت، همدلی و همدری مردم است

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن، مساجد را مکانی برای وحدت، همدلی و همدردی مردم و رفع مشکلات جاری آنها، معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مساجد مکان وحدت، همدلی و همدری مردم است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام‌جمعه بخش رودهن، نشست مشترک ائمه جماعات، هئیت امنا مساجد و فرمانده پایگاه‌های بسیج و برخی از معتمدین و مسئولین، در راستای اعتلای مساجد، در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد تا مسائل پیرامون مساجد و مشورت و همفکری بیشتر مسئولین، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

در این جلسه حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، مهدی رضایی مهر معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن، عبدالله بیگی رئیس بانک های ملی شرق استان تهران، سراون صالح پاوندی فرمانده حوزه ۲ علی ابن ابیطالب (ع) بخش رودهن، محمد موسوی منش شهردار رودهن، حامد سلطان آهی شهردار آبعلی، حضور داشتند.

حسینی امام جمعه رودهن، در این جلسه بیان کرد: مساجد همواره منشأ برنامه های مفید و کارهای خیر بوده‌اند و در تربیت نسل‌های کار آمد و خدمات اجتماعی درخشش داشته‌اند و جایگاه اصلی مسجد تبدیل شدن آن به مکان حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف است و همه باید تلاش کنیم تا مسجد کارکرد واقعی و جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

وی افزود: انسجام و هم‌افزایی و اتحاد ارکان مسجد با یکدیگر گام مهم تبدیل شدن مسجد به پناهگاه مردم است، مسجد هر محل باید جایگاهی پیدا کند که پیگیر مسائل و مشکلات مختلف آن محل باشد و مسئولین را برای پاسخگوئی و حل مشکلات به مسجد بکشاند تا در این مکان حضور یابند و مشکلات مردم را حل کنند.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست با اشاره به اهمیت حضور معتمدین و صاحبان فکر و اندیشه در پیشبرد اهداف عالی و پیشرفت امور شهرستان، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه استفاده از تجربیات و خرد جمعی، شناسایی مسائل و ارائه راهکار جهت مرتفع نمودن مشکلات، کاستن فاصله مردم و مسئولین، اولویت‌بندی به امور شهری و روستایی در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان دماوند است.

طاهرخانی در ادامه پس از استماع نظرات و پیشنهادات، طی سخنانی اقدامات انجام شده در دوران تصدی خدمتگزاری به مردم مومن و انقلابی شهرستان دماوند و رودهن و برنامه‌های آتی در تحقق مطالبات مردم مطالبی را بیان کرد و با اشاره به اهداف دولت مردمی، در راستای خدمت‌رسانی به مردم، از پیگیری برای رفع مشکلات خبر داد.

در پایان این نشست تعدادی از ائمه جماعات، هئیت امنا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار پیگیری برخی مشکلات از مسئولین شهرستان دماوند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار