اسامی برگزیدگان سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی اعلام شد

خبرگزاری پانا: برگزیدگان سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی در 4 گروه سنی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در گروه سنی اول تا سوم دبستان، «محمد مهدی دیلمی فرد» از بندر دیلم استان بوشهر، «نیلوفر بهادری» از جهرم استان فارس و «متین ظاهری عبده وند» از مسجد سلیمان استان خوزستان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.
در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان نیز، «یاسمن رمضان پور» از اهواز استان خوزستان، «مانی رزاقی» از گنبدکاووس استان گلستان و «امیر حسین شادمان» از شهر ماهان استان کرمان، به عنوان سه برگزیده این گروه مشخص شدند.
«پارسا برهانی» از نائین استان اصفهان، «سینا رعدی» از انگوت استان اردبیل و رضا شناوه از منیوحی استان خوزستان به عنوان برگزیدگان گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ی راهنمایی معرفی شدند.
هم‌چنین برگزیدگان گروه سنی سال‌های دبیرستان «سبا امیری» از دهگلان استان کردستان، «زهرا محمدی» از رزن استان همدان و «اسما سالمی» از آبادان استان خوزستان رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است: مراسم پایانی اولین مسابقه‌ عکاسی رضوی «جاده‌ی ولایت» و تجلیل از برگزیدگان صبح امروز با حضور حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین به لک مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و مشاور فرهنگی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین سپهر مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان، علی گنج کریمی معاونت تولید کانون و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار