۱ فوتی و ۱۱ بیمار جدید کرونایی در شبانه‌روز گذشته در اردبیل

اردبیل( پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی به ۶۹ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
۱ فوتی و ۱۱ بیمار جدید کرونایی در شبانه‌روز گذشته در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته متاسفانه ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در مراکز درمانی اردبیل ثبت شده است.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه ۱ مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بر این اساس بیماران بستری در مراکز درمانی به ۶۹ نفر رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار کرونایی نیز با وضعیت مناسب از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

به گفته محمدیان ۲۴ بیمار نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی به تزریق ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۳۰۰ دُز واکسن کرونا تا به امروز اشاره کرد و گفت: از این میزان، ۹۶۲ هزار و ۳۲۷ دُز مربوط به مرحله اول و ۸۴۶ هزار و ۵۸۱ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۸۷ هزار و ۴۱۰ دُز مربوط به مرحله سوم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار