سهم ۴۳ درصدی آموزش و پرورش گلوگاه در جذب مسافران نوروزی

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه از سهم ۴۳ درصدی جذب و اسکان مسافران ورودی به شهرستان‌ در ایام عید نوروز امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سهم ۴۳ درصدی آموزش و پرورش گلوگاه در جذب مسافران نوروزی

مهدی بابایی گفت: «در ایام نوروز، مجموع خانواده های تحت پوشش در مراکز اقامتی و مدارس ۷۴۷ خانواده و مجموع مسافران اسکان یافته، ۳۴۲۱ تن بود.»

وی عنوان کرد: از این تعداد مسافر و گردشگر، سهم خانواده های فرهنگی ۵۹ درصد بود و مابقی مسافران از خانواده های غیرفرهنگی بودند.

وی در خصوص مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان در روزهای نخست سال گفت:«آموزش و پرورش بر اساس مأموریت خود در خدمت رسانی، پیش از آغاز سفرهای نوروزی مجوزی برای بازگشایی مدارس نداشت و تنها مرکز اقامتی خانه معلم شهرستان آماده پذیرایی و خدمت رسانی بود.»

بابایی اما اعلام کرد که با این وجود، پیش بینی ها را با ۱ مدرسه و ۱۱ کلاس انجام داده بودیم و ۱ مدرسه دیگر ما نیز در حالت آماده باش قرار داشت.

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه در ادامه عنوان کرد: وقتی به سبب تعداد بالای حضور مسافران و گردشگران در شهرستان، نیاز به این شد که آموزش و پرورش به صورت کامل تر وارد‌ شود، هر روز ۱ مدرسه به تعداد مراکز اسکان اضافه می شد تا جایی که مشاهده نشد عزیزی چادری در فضای بیرون پهن کند و آسیبی ببیند.»

وی گفت: در نهایت ۷ مدرسه و یک خانه معلم برای پذیرایی از هموطنان مهیا شد و حتی با عنایت فرماندار شهرستان، سالن ورزشی شهید چمران آموزش و پرورش برای اسکان مسافران و برپایی چادرهای آنان آماده شد.

بابایی در پایان اعلام‌ کرد: یکی دیگر از اقدامات در این ایام، پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته نیروهای آموزش و پرورش بود. سفرهای امسال نخستین سفر بدون محدودیت پس از شیوه کرونا بود و نیاز بود که مسافران و همکاران از عملکرد واحد‌های اقامتی آموزش و پرورش رضایت داشته باشند.

خبرنگار: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار