با حضور عضو شورای شهر تهران صورت گرفت؛

بررسی چالش‌های معماری و شهرسازی منطقه 11

تهران (پانا) - چالش‌های معماری و شهرسازی منطقه 11 شهرداری تهران با حضور مهدی عباسی، عضو شورای اسلامی شهرتهران در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی چالش‌های معماری و شهرسازی منطقه 11

مهدی عباسی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی این شورا به همراه سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ و معاون معماری و شهرسازی این منطقه با همراهی جمعی از فعالین اجتماعی محله هلال احمر و مدیران همراه از سطح محله هلال احمر و موضوعات مدنظر شهروندان بازدید کرد.

در طی این دیدار از اماکن بی‌دفاع شهری، ساختمان‌های رها شده، کارگاه‌های عمرانی، ایستگاه اتوبوس، بیمارستان کودکان واقع در محله هلال احمر، بازار میوه و تره‌بار، مسجد محله هلال احمر، راسته فروش لوازم خانگی، ایستگاه مترو و بوستان بزرگ رازی توسط عضو‌شورای شهر تهران بازدید به عمل آمد.

مردم محله‌های مرکزی تهران‌ در دیدارهای محلی با ئییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران و شهردار منطقه۱۱ در خصوص معضلات و موضوعات مدنظر خود به گفت‌وگو پرداختند.

در طی این بازدید موضوعات مدنظر احصا شد و چالش‌های حوزه معماری و شهرسازی منطقه۱۱ توسط معاون این منطقه بیان شد تا به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر در منطقه۱۱ و جلب رضایت عمومی اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار