مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

۳۰۹۲ مودم با ترافیک رایگان ویژه مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد در راستای هوشمندسازی مدارس استان و براساس تفاهم‌نامه امضا شده بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا کنون ،3092 مودم با ترافیک رایگان ویژه مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۹۲ مودم با ترافیک رایگان ویژه مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسنعلی میرعبدی اظهار کرد: هوشمندسازی مدارس و اتصال آنان به شبکه ملی اطلاعات در ماده ۶۹ برنامه ششم توسعه این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است. بر این اساس، وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش موظف شده ‌اند در موضوع هوشمندسازی مدارس به خصوص در مناطق محروم گامی اساسی بردارند.

وی ادامه داد: در همین راستا 1500 مودم در مرحله اول توزیع و 1592 مودم با ترافیک رایگان برای اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مرحله دوم در حال توزیع بین مدارس استان است.

میرعبدی با بیان اینکه هزینه مودم با ترافیک رایگان که در این مرحله در اختیار آموزش و پرورش قرارداده شده حدود ۱۲۰ میلیارد ریال است، گفت: با توجه به اینکه 71 درصد مدارس سیستان و بلوچستان روستایی هستند و اتصال این مدارس به اینترنت در اولویت قرار دارد، در حال رایزنی با اپراتورهای تلفن همراه هستیم تا تعداد مودم‌های بیشتری در اختیار مدارس سطح استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار