فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه آب

اردبیل (پانا) - مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت ظرفیت‌های بخش آب استان برای اشتغال‌زایی در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه آب

به گزارش شرکت آب منطقه‌ای اردبیل؛ کریم قرایی، مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، نامگذاری شده است، امکانات و ظرفیت‌های بخش آب استان شناسایی شده و به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

وی افزود: بخش آب استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بالقوه و کم نظیری است که با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بکارگیری توانمندی این بخش، می‌توان شاهد توسعه فضای کسب و کار و اشتغال آفرینی در این بخش بود.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: سدها، تاسیسات آبی و آب‌های معدنی استان ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری هستند که شرکت آب منطقه‌ای اردبیل آمادگی دارد این ظرفیت‌های کم نظیر را برای اشتغالزایی و با راهکار‌های بسیار مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

قرایی بیان کرد: اعضای کارگروه سرمایه گذاری و واگذاری تصدی‌گری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با هدف حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های شرکت در تاسیسات آبی، از نزدیک کلیه ابنیه‌های آبی در حال بهره برداری را بازدید می‌کنند تا اموال و اراضی مازاد در اختیار را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه آب‌درمانی‌های استان با واگذاری تصدی‌گری به بخش خصوصی رونق می‌گیرد، افزود: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به دنبال واگذاری آب‌های گرم معدنی به افراد دارای صلاحیت است تا زمینه‌های توسعه و رونق گردشگری در استان فراهم شود.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: واگذاری آب‌های معدنی به سرمایه گذاران این مزیت را دارد که بهره برداری‌های نوین با ارزش افزوده بالاتر نظیر هیدروتراپی نیز توسط بخش خصوصی به مردم ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار