حمایت از سرمایه‌گذاران تاسیسات آبی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اعلام کرد سرمایه‌گذاران تاسیسات آبی در این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از سرمایه‌گذاران تاسیسات آبی در استان اردبیل

علی حیدری اناری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در تاسیسات آبی استان با حذف فرایندها و بروکراسی اداری در دستور کار قرار گرفته و با راه‌اندازی دفتر سرمایه‌گذاری در شرکت، زمینه ورود سرمایه‌گذاران به استان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه دفتر سرمایه‌گذاری با هدف سهولت فرایندهای اداری و ایجاد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: فعال کردن طرح‌های بخش آب، تکمیل نواقص و نارسایی‌های سدهای خاکی و شبکه‌های آبیاری و تاسیسات آبی از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت می‌باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان الگوی کشت و مصرف آب در این استان تغییر می‌کند و برای تحقق این امر و دستیابی به راهکارهای علاج بخشی کاهش منابع آب دشت اردبیل از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده می‌شود.

حیدری اناری با بیان اینکه استفاده از راهکارهای علمی و تحقیقاتی برای اصلاح الگوی مصرف و کشت در دشت‌های استان جزو برنامه‌های بخش آب است، گفت: باید با برگزاری سمینارها و میزگردهای علمی و استفاده از نظرات صاحب‌نظران به دنبال راهکارهای مناسب برای رسیدن به مصرف بهینه منابع آب و علاج بخشی کمبود منابع بود.

وی تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل به عنوان مرکز تصمیم‌گیری برای آب استان به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و محیط زیست است تا از این طریق مباحث مربوط به آب تخصصی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب را یادآور شد و افزود: باید از این ظرفیت بهترین بهره‌ها را جست و با تدوین برنامه‌های مستدل و علمی راه را برای ورود شرکت‌های دانش بنیان در بخش آب باز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار