استاندار اردبیل:

پروژه‌های نیمه‌تمام ضروری در اولویت اجرا قرار دارد

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد در اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌ها در سال‌جاری، توجه به نیاز مردم شهرستان‌ها ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های نیمه‌تمام ضروری در اولویت اجرا قرار دارد

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه تدوین برنامه پیشرفت شهرستان پارس آباد افزود: با توجه به محدودیت منابع در قیاس با تعداد پروژه ها، لازم است منابع اعتباری در پروژه های مورد نیاز مردم شهرستان هزینه شده و منافع آن عاید عموم شود.

وی بیان کرد: لازم است فرمانداران نسبت به استخراج پروژه هایی که نیاز به اعتبارات ملی دارند، اقدام و اعلام کنند تا جذب آن مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار اردبیل تعیین تکلیف برخی ساختمان های نیمه کاره بلاتکلیف و تبدیل به کاربری های مورد نیاز شهرستان را از دیگر اولویت های برنامه توسعه و پیشرفت پارس آباد ذکر کرد.

عاملی توجه به مدیریت منابع آبی سدها در پارس آباد، تسریع در اجرای بزرگراه ها، اجرای خطوط آبرسانی، ایجاد اماکن گردشگری و تقویت بخش کشاورزی را از جمله برنامه های پیشرفت و توسعه پارس آباد عنوان کرد.

در این جلسه فرماندار شهرستان پارس آباد و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی نیازمندی های توسعه و پیشرفت پارس آباد را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار