برگزاری بیش از ۱۳۰۰ جلسه در وزارت کشور

تهران (پانا) - معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نشست خبری ستاد مرکزی خدمات سفر عملکرد وزارت کشور در طول ایام نوروز را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از ۱۳۰۰ جلسه در وزارت کشور

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، در نشست خبری عملکرد ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور اصحاب رسانه و اعضای این ستاد و در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: «وزارت کشور نقش مهمی در این ستاد داشت. هزار و ۴۰۰ شهر و ۶۰ هزار روستا داریم که از این تعداد ۳۸ هزار روستا دهیاری دارند. تمامی شهرها و روستاهای ما ظرفیت‌های مختلفی برای میراث معنوی و گردشگری و فرهنگی دارند.»

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ادامه گفت: «وزارت کشور متولی شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و ما قبل از نوروز، بخشنامه‌ها را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ می‌کنیم. ستاد تسهیلات سفر در استان‌ها، استانداری‌ها، شهرها و شهرداری‌ها تشکیل شده است. در ستاد هماهنگی خدمات سفر، وزارت کشور یک دستگاه فرابخشی است و ما برای ایام نوروز بیش از ۱۳۰۰ جلسه داشتیم.»

معاون عمرانی وزیر کشور در پایان گفت: «وزارت کشور در تمام حوزه‌ها، اعم‌ از اسکان، امنیت و بهداشت و… نقش داشته است. در ایام نوروز بحث زیباسازی شهر و رویدادهای فرهنگی برای ما مهم بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار