معاون عمرانی وزیر کشور خبر داد

افتتاح بیش از ۱۶ هزار طرح در سال جاری

تهران (پانا) - معاون عمرانی وزیر کشور گفت به رغم تحریم‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران روزانه شاهد افتتاح صدها طرح در کشور هستیم و در سال جاری بیش از ۱۶ هزار طرح در کشور با بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیش از ۱۶ هزار طرح در سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد افزود: گفتمانی که حضرت امام برای ملت به ارمغان آورد، گفتمان نه شرقی نه غربی است که نماد استقلال و اقتدار ایران در نظام بین الملل شده است.

جمالی نژاد اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و عدالت محوری است و ۴۳ سال تلاش دشمنان و بدخواهان برای کمرنگ کردن آرمان های انقلاب با شکست مواجه شده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری هدایتگر همان گفتمان است و نظام جمهوری اسلامی را از همه گردنه های سخت و دشوار عبور داده و امروز در گام دوم انقلاب جوانان با شعور و شور قوی تری به پاسداری از آرمان های انقلاب مشغول هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور خاطر نشان کرد: به رغم تحریم ها و تلاش های استکبار جهانی علیه ملت ایران، در ایام الله دهه فجر روزانه شاهد افتتاح صدها طرح در کشور هستیم و در سال جاری بیش از ۱۶ هزار طرح با بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی افزود: در دوران مدیریت جهادی همه باید تلاش کنیم هر چه می توانیم از مشکلات و گرفتاری های مردم کم کنیم تا این مردم بزرگ و انقلابی بتوانند با آرامش و آسایش بهتری زندگی کنند و آینده این نظام الهی را رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار