هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی معرفی شدند

تبریز (پانا) - هیات رئیسه نهمین دوره مجمع اعضا و هفتمین دوره مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی معرفی شدند

پس از برگزاری مرحله مقدماتی انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی در نواحی و مناطق، انتخابات هیات رئیسه مجمع مربیان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 25 اسفندماه سال 1400 و انتخابات هیات رئیسه مجمع اعضاء روز پنج شنبه 26 اسفند به تفکیک جنسیت و با حضور اعضای هیات نظارت در محل سازمان دانش آموزی به صورت مجازی برگزار و نفرات منتخب معرفی شدند.

ترکیب هیات رئیسه مجمع استان همانند مجمع ناحیه و منطقه، از یک مربی به عنوان رییس، دو دانش آموز پیشتاز، یک نماینده مجلس دانش آموزی و یک خبرنگار پانا به تفکیک جنسیت تشکیل می شود و اعضای مجمع به مدت دو سال به انجام مسئولیت‌های محوله می پردازند.

پس از رای‌گیری و شمارش آرا، حمید ضرغامی مربی پیشتاز منطقه مرند و مریم صحتی، مربی پیشتاز منطقه مراغه به عنوان رییس مجمع مربیان مرد و زن استان انتخاب شدند.

دانش‌آموز پیشتاز مهدی قبله از منطقه خواجه و دانش آموز پیشتاز السا ابری از ناحیه یک تبریز نیز به ترتیب به عنوان نایب رییس مجمع استان در بخش دختران و پسران انتخاب شدند.

دانش آموز پیشتاز امیررضا مظلومی پور از شبستر، دانش آموز پوریا رادمرد نماینده پانا از عجب شیر و دانش آموز مبین قنبری نماینده مجلس دانش آموزی از ناحیه سه تبریز دیگر اعضای منتخب هیات رئیسه استان در بخش پسران هستند.

دانش آموز پیشتاز مهسا سلیمی از بناب، دانش آموز حنانه پیروی نماینده پانا از آذرشهر و دانش آموز سوسن حسن زاده نماینده مجلس دانش آموزی از منطقه آذرشهر نیز دیگر اعضای منتخب هیات رئیسه استان در بخش دختران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار