آغاز آموزش حضوری در دبیرستان دخترانه باب الحوائج

شهرکرد(پانا) - آیین آموزش حضوری در دبیرستان دخترانه باب الحوائج شهرکرد با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز آموزش حضوری در دبیرستان دخترانه باب الحوائج

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد امروز یکشنبه در آیین نواختن زنگ‌ مدرسه و بازگشایی حضوری مدارس استان که به صورت نمادین در دبیرستان باب الحوائج برگزار شد بیان کرد: باید از همراهی و همکاری دانش آموزان و والدین برای ادامه اموزش روند تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی کرد.

مسعود گل محمدی ادامه داد: طی دو سال گذشته و شیوع گسترده کرونا معلمان،والدین و دانش آموزان با درک درست خود از شرایط با همت و تلاش همه جانبه تلاش کردند تا دانش آموز دچار افت تحصیلی نشود و زمان را از دست ندهند، همکاری و همدلی دانش آموزان و همکاران تاثیر بسزایی داشت تا یک لحظه از دغدغه اموزش کم نشود.

وی افزود: باز هم تاکید میکنم که از بابت حضور دانش آموزان در مدرسه بسیار خوشحالم چرا که مدرسه با حضور شما جان دیگری میگیرد و قطعا معلم هم با اشتیاق درس میدهد.

گل محمدی در ادامه با اشاره به اینکه شرافت هر مکانی به اهل مکان است، افزود: مدرسه بدون حضور دانش آموزان و معلمان رنگ و بویی نداشت و خدا را شاکریم که این اتفاق مبارک را امروز شاهد هستیم، آن هم در روز اول ماه مبارک رمضان که واقعاً بهار دلهاست و با این بهار طبیعت و حضور شما در این مدرسه دوباره احساس می‌کنیم که فضا سبز و سبز تر شده و ما می توانیم به آینده ایران عزیزمان امیدوارتر شویم.

در پایان مسعود گل محمدی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولانی که برای این بازگشایی زحمت بسیار کشیند و از دانش آموزان ، معلمان و کادر مدرسه که با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی راه را برای بازگشایی مدارس هموار می‌سازند تشکر کرد و ادامه داد: امیدوارم این بازگشایی سرآغازی باشد بر حضور همیشگی دانش آموزان در مدرسه که علاوه بر درس بر تربیت درست و روابط عمومی و از همه مهمتر روح و روان دانش آموز تاثیر دارد.

شایان ذکر است، در این آیین تعدادی از مسئولین از جمله معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند و بر رعایت پروتکل ها در مدرسه نظارت داشتند.

خبرنگار دانش آموز: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار