مراجعه نزدیک به 30 هزار بیمار به مراکز درمانی هلال‌احمر در نوروز

تهران (پانا) - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از مراجعه 29 هزار 459 بیمار به مراکز درمانی این جمعیت در سراسر کشور در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه نزدیک به 30 هزار بیمار به مراکز درمانی هلال‌احمر در نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت با تاکید بر فعالیت مراکز درمانی، مراکز توانبخشی و داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات نوروز گفت: از یکم تا سیزدهم فروردین ماه 1401 در مجموع 29 هزار و 459 بیمار از مراکز درمانی هلال احمر، خدمات دریافت کردند.

او افزود: در این مدت همچنین یک هزار و 618 توان‌خواه به مراکز توابخشی هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کردند و از خدماتی همچون فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی‌سنجی، ارتز و پروتز استفاده کردند.

نامدار با تاکید بر اینکه مراکز توانبخشی و داروخانه‌های جمعیت هلال احمر ملزم به فعالیت در ایام تعطیل نیستند و در تعطیلات سال نو 1401 به صورت کشیک به خدمت‌رسانی پرداختند تا مردم برای تامین داروهای اساسی و دریافت خدمات توانبخشی دچار مشکل نشوند؛ گفت: علاوه بر 2 داروخانه هلال احمر در تهران، در مجموع 23 هزار و 858 نسخه در داروخانه‌های هلال احمر در شهرستان‌های مختلف کشور ثبت و داروهای مورد نیاز مردم از یکم تا سیزدهم فروردین به آن‌ها تحویل داده‌ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار