اسلامی

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۲۶۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی

متن پیام علی موحدی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

12فروردین ماه، روز تثبیت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ همان جمهوری که امام راحل(ره) فرمودند: "نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم و باید به حیات بالنده و پاینده‌اش ادامه دهد".

همان جمهوری اسلامی که خون بهای شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی است، همان جمهوری اسلامی که از دل خفقان ظلام زده‌ی دوران ستم شاهی سر برکشید و با اتحاد حول محور ایمان به خدای بزرگ، رهبری پیامبرگونه حضرت امام و اتحاد مردم محقق شد.

به فضل پروردگار، اینک پس از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب با رهبری امام راحل و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای و به رغم دسیسه‌های بی پایان دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است که نه تنها مسیر تعالی و پیشرفت خود را شتابان طی می‌کند بلکه به الگویی برای همه آزادگان و استکبارستیزان و حامی اصیل و بزرگ مظلومان و مستضعفان جهان شناخته شده است.

بی‌گمان در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " مزین شده است، با اقدامات جهادی و انقلابی دولت مردمی ایران قوی حضرت آیه الله رییسی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری بر قله‌های رفیع پیشرفت علمی و فناوری به اهتراز در خواهد آمد تا " ایران قوی" بیش از گذشته در گیتی، رخشان و درخشان جلوه نماید.

بر همه فرهنگیان به عنوان افسران جهاد تبیین فرض است تا با روشنگری و تشریح دستاوردهای درخشان جمهوری اسلامی، دانش آموران را برای حفاطت و پاسداری از این ودیعه الهی در گام دوم اتقلاب تربیت و هدابت سازند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز به‌ ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی)، فرارسیدن چهل و سومین سالروز جمهوری اسلامی را تبریک گفته و خداوتد بزرگ را برای اعطا این نعمت ارزشمند و حیاتی شکرگزارم. والسلام علی عبادالله الصالحین

علی موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار