محسن رضایی: باید از تهدیدهای اقتصادی فرصت ساخت

تهران (پانا) - معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری با تاکید بر ایجاد زنجیره ارزش تولید در محصولات مختلف گفت که باید تلاش کرد تا به واسطه ارتباط با مراکز علمی، از برخی تهدیدهای اقتصادی فرصت ساخت.

کد مطلب: ۱۲۶۷۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
محسن رضایی: باید از تهدیدهای اقتصادی فرصت ساخت

با گزارش ایرنا، محسن رضایی چهارشنبه در بازدید از پروژه بازچرخانی آب در شرکت نیشکر دعبل خزاعی و خط تولید کود کشاورزی در این واحد تولید اظهار کرد: مدیران توسعه نیشکر باید توجه داشته باشند که از این گیاه (نیشکر) باید محصولات دیگری بجز شکر تولید کنند.

وی تصریح کرد: مجتمع‌های نیشکر در استان قابلیت توسعه و ایجاد زنجیره ارزش تولید محصولات بیشتری را دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رضایی از پساب نیشکر به عنوان یک تهدید زیست محیطی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با ارتباط بسیار خوبی که بین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مراکز علمی صورت گرفته، به تولید محصولات دانش بنیان توجه ویژه ای شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری اضافه کرد: امروز شاهد بازچرخانی پساب نیشکر و همچنین تولید محصولات کود کشاورزی و خوراک دام هستیم.

رضایی جلوگیری از هدر رفت آب در این مجتمع و بکارگیری از تکنولوژی نوین برای کارآفرینی در این شرکت را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: این اقدام باعث شده تا از نظر اقتصادی جزایر جدا از هم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت فعلی شرکت نیشکر هفت تپه گفت: با اقدامات و نظارت های مطلوبی که در خصوص مدیریت این شرکت صورت گرفته، هفت تپه در مسیر قانونی برای فعالیت قرار دارد که قطعا در آینده دستاوردهای بسیار خوبی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار