اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال 1401 حضوری شدن مدارس است

مشهد(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار نوروزی با کارکنان اداره کل استان ضمن تبریک و تهنیت سال جدید گفت: بازگشایی مدارس بهار تعلیم و تربیت است و با شور و شعف رو به بازگشایی مدارس برویم چون اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال 1401 حضوری شدن مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال 1401 حضوری شدن مدارس است

سید امیر شوشتری گفت: سال تولید، دانش‌ بنیان، اشتغال آفرین سال ارزشمندی است، که باید به فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب که سالهاست درباره تولید است و با انواع عبارت ها به مسائل اقتصادی معطوف شده است، دقت شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: قطعا قسمت عمده ای از تولید و این اطلاق های که رهبری فرمودند به دستگاه تعلیم و تربیت مربوط می شود و پایه و اساس آن در اینجا بسته می شود که ما باید بتوانیم دانش آموزان را به سمت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین هدایت کنیم.
وی ادامه داد: باید پارک های علم و فناوری و پژوهشسرا ها فعال شود و در هدایت دانش‌ آموزان به سوی تغییر فرهنگ باشیم که به دنبال پشت میز نشینی نباشند و دنبال و اشتغال آفرینی برای دیگران باشند.

شوشتری افزود: باید به شکلی پیش برویم که آموزش ها جهت دار باشد و گروه های آموزشی، آموزش متوسطه اول و دوم و به خصوص کاردانش و فنی حرفه ای برای هدایت تحصیلی و آموزش نیروی انسانی برای تولید و فرهنگ سازی رسانه ای برنامه های داشته باشند؛ البته با همکاری روابط عمومی و معاونت پرورشی و دیگر ادارات برای فرهنگ سازی و ایجاد جو بین دانش آموزان و همکاران فرهنگی برنامه هایی تدوین شود تا این فرهنگ فراگیر شود و در این لباس خدمت سهم مان را انجام دهیم.

شوشتری ادامه داد: قطعا در این راه موانع زیادی وجود دارد و دشمن در پشت مرزها در حال ایجاد دسیسه در راه هایی است که رهبری تکیه بر آن کرده، تا انحراف اقتصادی در تولید رقم بخورد، ما در جهاد اقتصادی مستمر هستیم و باید همه هم و غم مان این باشد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس بعد تعطیلات گفت: سفرهای نوروزی شور و طراوتی و روح تازه ای بعد دوسال به مردم داد، بازگشایی مدارس بهار تعلیم و تربیت است و با شور و شعف رو به بازگشایی مدارس برویم چون اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال 1401 حضوری شدن مدارس است.

وی در ادامه از فعالان ستاد اسکان فرهنگیان در بخش های مختلف اجرایی، نظارتی، اطلاع رسانی و پرورشی تشکر کرد و گفت: در جلسات رسمی استانی برای میزبانی از زائران امام رئوف علیه السلام آموزش و پرورش مورد تمجید و تقدیر استاندار و فرماندار و دیگر مسؤلین قرار گرفت و این افتخاری دیگری بر افتخارات اداره کل استان شد که به خاطر تلاش های شبانه روزی همکاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار