8 هزار و 80 نفر میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان پذیرش شدند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان تا پایان روز سوم فروردین‌ماه 1401، بیش از 8 هزار 80 نفر میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
 8 هزار و 80 نفر میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان پذیرش شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری تعداد 8 هزار و 80 نفر میهمان در قالب یک هزار و 934 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

قربانی افزود: در نوروز 1401 تعداد 11 مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر است.

به گفته قربانی در نوروز 1401 تعداد 88 مدرسه با 644 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 380 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز پنج‌شنبه 26 اسفند ماه 1400 آغاز و تا پایان روز دهم فروردین 1401 ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار