دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش قم با خیّر مدرسه‌ساز و جانبازان فرهنگی

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همزمان با ایام نوروز 1401، با نخستین رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم و ٢ جانباز و یک آزاده فرهنگی دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش قم با خیّر مدرسه‌ساز و جانبازان فرهنگی

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همزمان با ایام نوروز 1401، از سید محمود برقعی، نخستین رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم و پدر بزرگوار شهید، عیادت و برایش آرزوی سلامتی کرد.

رحیمی همچنین با محسن رضویان جانباز 50 درصد دوران ایثار و شهادت که سال‌ها به عنوان دفتردار مدارس ناحیه یک، اشتغال به خدمت داشت و به افتخار بازنشستگی نائل آمد، دیدار کرد.

وی در ادامه، با حضور در منزل «علی اکبر ریحانی» از فرهنگیان بازنشسته ناحیه یک قم، از مقام صبر و استقامت این مداح اهل بیت(ع) و آزاده جانباز دوران ایثار و شهادت تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در چهارمین دیدار نوروزی خود، با «حسینعلی صدیق» جانباز 70 درصد دفاع مقدس که در دوران خدمت سربازی، بر اثر بمباران هواپیماهای جنگنده دشمن، از ناحیه دست چپ و پای راست دچار قطع عضو شده است، دیدار کرد.

وی در این دیدارها با بیان اینکه جانبازان فرهنگی، شهدای زنده سنگر مقدس تعلیم و تربیت هستند، اظهار کرد: دعای خیر و رهنمودها و تجربیات ارزشمند جانبازان می تواند راهگشای حل مشکلات آموزش و پرورش استان و موجب ارائه تعلیم و تربیت شایسته تر فرزندان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رحیمی با اشاره به اینکه حضور در منزل جانبازان همزمان با سال جدید، برگ زرینی و توفیقی سترگ در خدمت رسانی خادمین به مردم در آموزش و پرورش است، عنوان کرد: بیان شجاعت ها و حماسه های 8 ساله دفاع مقدس از زبان مردان نیک خدا که به خوبی لحظه لحظه نبرد حق علیه باطل را درک کرده اند، تحول گراست و نسل جوان می تواند با استماع آن شکوه و عظمت، نسبت به خود نگری و تقویت روحیه خودباوری و مثبت اندیشی همت بیشتر گمارد.

در دیدارهای فوق، «صادقخانی» و «رکن آبادی» روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 و تعدادی از کارشناسان اداره کل و نواحی نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار