برگزاری جشنواره عیدانه‌های بهاری در شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در نظر دارد در آستانه فرارسیدن ماه پر فیض و برکت رمضان، جشنواره ای را با عنوان «عیدانه‌های بهاری» برگزار کند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره عیدانه‌های بهاری در شهرستان کوهرنگ

روح الله فرامرزی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با اعلام این خبر عنوان کرد: این جشنواره به همت مدیریت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی شهرستان کوهرنگ برای مربیان پیشتاز و دانش آموزان این شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: جشنواره عیدانه‌های با محوریت «بهار طبیعت همگام با بهار قرآن در ضیافت الهی» در رابطه با ۱۵ پویش برگزار خواهد شد.

فرامرزی در ادامه درخصوص نحوه و زمان ارسال آثار گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند در قالب عکس، فیلم کوتاه، نقاشی و لباهنگ تولید محتوا کنند و آثار خود را از ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تا ۳۱ خرداد به نشانی مربوطه در شبکه شاد ارسال کنند که البته زمان فیلم تولید شده باید حداکثر ۱۰۰ ثانیه و حجم آن ۱۵ مگابایت باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره با اهدای لوح سپاس و جوایزی به آثار برتر و برگزیده، از آنها تقدیر و تشکر خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار