کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا در قم برگزار شد+عکس

قم(پانا)- کارگاه آموزشی خبرنگاران پانای استان قم امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا در قم برگزار شد+عکس

آخرین کارگاه آموزشی دانش آموزان خبرنگار پانای استان قم در سال 1400، امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با اشاره به اینکه دانش آموزان نقش پر رنگی در جریان سازی و انتقال اخبار و رویدادها دارند، اظهار داشت: پانا فرصتی ناب برای دانش آموزان در راستای ارتقاء تربیت اجتماعی است و امید است هرکدام از خبرنگاران در زمینه های مختلف علمی، تربیتی، معنوی و اجتماعی، بخوبی بدرخشند.

سپس «ابوالفضل بمانی» مدیر خبرگزاری پانا در قم، در سخنانی توجه به دو موضوع مهم حرفه ای و مهارتی و نیز مولفه های اخلاق رسانه ای همچون امانت داری، صداقت و سایر بایدها و نبایدهای فعالیت های خبری را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین رشد فعالیت خبرگزاری پانا در استان را نتیجه ایجاد همدلی و محبت از سوی سازمان دانش آموزی استان و پیگیری خبرنگاران علاقمند و پرتلاش دانست.

در این کارگاه، تعدادی از خبرهای ارسالی دانش آموزان مرور شد و نکات مهم نگارشی و خبری در آن مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین به تمامی شرکت کنندگان در کارگاه هدایایی از سوی سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانای استان قم اهدا شد و چهار نفر از خبرنگاران نیز بدلیل فعالیت های گسترده و موثر در تهیه و تنظیم و ارسال خبر، تجلیل شدند.

دانش آموزان خبرنگار: مائده عسگری، سمیرا مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار