مسابقه «تهران»، با هدف معرفی آداب و رسوم کمتر شناخته شده استان

تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ با تأکید بر اینکه یکی از اهداف مسافرت های نوروزی، شناخت و معرفی مکان های کمتر شناخته شده به عموم است عنوان کرد برای معرفی جاذبه‌ های ناشناخته و معرفی آداب و رسوم کمتر شناخته شده استان در ایام نوروز، مسابقه ای با عنوان «تهران» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۵۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه «تهران»، با هدف معرفی آداب و رسوم کمتر شناخته شده استان

محمد حسین شیخ سفلی؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ گفت:«مسابقه «تهران»، نوروز ۱۴۰۱ با موضوع نوروز و گردشگری، بافت تاریخی، آئین‌های باستان، جاذبه های گردشگری، هفت سین، آداب و رسوم، خوراک های آیینی و طبیعت از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ توسط ستاد گردشگری شهر تهران برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد: «هدف از برگزاری این مسابقه، معرفی جاذبه‌های ناشناخته و معرفی آداب و رسوم کمتر شناخته شده استان در ایام نوروز است.»

شیخ سفلی در آخر خاطر نشان کرد: «این مسابقه در سه بخش عکس، ویدئو و خاطره نویسی با محوریت مناطق ناشناخته و کمتر شناخته شده استان تهران برگزار خواهد شد و در پایان پس از داوری، به هفت اثر برگزیده در هر بخش هفت جایزه یک میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت. همچنین به شرکت کنندگان گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد و در نهایت آثار مکتوب در قالب کتاب منتشر می‌شود. شرکت کنندگان در همه گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود را از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.»

دانش آموز خبرنگار؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار