مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

۱۳۰۰ کلاس برای اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر آماده است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ستاد اسکان آموزش و پرورش استان، یکهزار و ۳۰۰ کلاس در قالب ۴۰۰ مدرسه برای اسکان گردشگران آماده کرده است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰۰ کلاس برای اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر آماده است

علی موحدی روز شنبه در آیین آغاز به کار ستاد اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سالن کوثر افزود : در این زمینه برخی از سالن‌های ورزشی و کارگاه‌های مدارس نیز برای شرایط اسکان اضطراری مهیا شده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.


وی ادامه داد: هشت اردوگاه دانش آموزی نیز با ظرفیت بسیار خوبی آماده پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی استان بوشهر است.

موحدی اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با سایر دستگاه‌ها، علاوه بر اداره کل آموزش و پرورش سایر دستگاه‌ها نیز محل اسکان مسافران را تامین خواهند کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در این آیین اظهار کرد: سال جدید ویژگی‌های خاصی از سالیان قبل و حتی سالیان آینده دارد زیرا استقبال از سال جدید با میلاد حضرت ولیعصر (عج) همراه شد و همچنین اینکه آغاز سال جدید آغاز قرن جدید و حسن ختام تعطیلات سال جدید نیز با حلول ماه مبارک رمضان است.

محمد هادی رستمیان افزود: پس از ۲ سال که مردم ایران زمین با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم کردند اکنون که شیوع این ویروس فروکش کرده و با فراهم شدن زیرساخت‎های بهداشتی و آشنایی مردم به نحوه مواجهه و مقابله با این ویروس به شرایط امن‌تری ایجاد شده پیش بینی می شود مسافران نوروزی در استان بوشهر حضور میلیون داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر براساس سیاست‌‎های ابلاغی از وزارت میراث فرهنگی صورت گرفته پیش‌بینی‌ها و تمهیدات فراوانی برای فراهم کردن برای سفر خوب، امن و خاطره‌انگیز هموطنان به بوشهر همراه شده است.

رستمیان اظهار کرد: در نشست‎های ستاد اجرایی خدمات سفر که به ریاست استاندار و با حضور دستگاه‎های ذیربط برگزار شده کمیته‌های متنوعی تشکیل و شرح وظایف آنان ابلاغ شده و هر دستگاه به فراخور و رسالت خود اقدام‌های لازم را از نحوه ورود مسافران به این استان تا لحظه خروج آنان پیش‌بینی‌ کردند.


وی در ارتباط با برپایی چادر در سواحل استان بوشهر نیز گفت: ساحل به عنوان محلی برای استفاده عمومی نباید محل استقرار و اسکان مسافران باشد که در این راستا با نصب بنرهای اطلاع رسانی در ورودی شهرهای ساحلی استان کمپ‌ها و نقاط محل اسکان برای مسافران اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار