مدیرکل آموزش و پرورش با مادر شهدای" امینی نور" دیدار کرد

اصفهان(پانا) _مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امیدواریم خدای متعال همه ما را در پاسداری از خون شهدا یاری کند و قدرشناس خانواده شهدا و مادران بزرگوارشان باشیم چرا که مادران شهدا مایه خیر و برکت هستند .

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش با مادر شهدای" امینی نور" دیدار کرد

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه رسول رمضانی مسئول امور پیگیری دفتر مدیرکل ، رحمت الله ممیز مشاور مدیرکل و مرضیه ذاکری رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در منزل شهیدان سعید ، مجید و اسماعیل امینی نور با مادر این سه شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضا ابراهیمی در این دیدار ضمن تبریک ایام مبارک ماه شعبان و تقدیر از مادر شهدای امینی نور گفت: شما مادران شهدا افتخار ایران، کشور و انقلاب هستید که با قدرت و با صلابت در برابر مصائب ایستادید و فرزندانی تربیت کردید که باعث سرافرازی و سربلندی ملت ایران و انقلاب هستند و این همان نتیجه تربیت اسلامی است.

وی افزود: امیدواریم خدای متعال همه ما را در پاسداری از خون شهدا یاری کند و قدرشناس خانواده شهدا و مادران بزرگوارشان باشیم چرا که مادران شهدا مایه خیر و برکت هستند .

مادر شهدای امینی نور که سه پسرش در کمتر از یکسال به شهادت رسیدند، ضمن تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش و همراهان وی گفت: من فرزندانم را تقدیم انقلاب اسلامی کردم و اگر پسر دیگری هم داشتم برای دفاع از حرم به سوریه و عراق می فرستادم .

لازم به ذکر است شهید سعید امینی نور در سال 60، شهید مجید امینی نور و شهید اسماعیل امینی نور در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار