مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

همه دستگاه‌ها با تعامل سازنده با آموزش و پرورش در جهت ریشه‌کنی بی سوادی همکاری مناسب را داشته باشند

اصفهان(پانا) - در راستای اجرایی کردن مصوبه بند 12 یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش کارگروه تخصصی سوادآموزی استان اصفهان با حضور مدیران کل دستگاه‌های مختلف در استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌ها با تعامل سازنده با آموزش و پرورش در جهت ریشه‌کنی بی سوادی همکاری مناسب را داشته باشند

اولین جلسه کارگروه تخصصی سوادآموزی استان اصفهان با حضور مهدویان فر مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیران کل و مسئولین دستگاه ها ی آموزش و پرورش -تعاون و رفاه اجتماعی- امورعشایر- امورزندان ها - جهادکشاورزی - کمیته امدادامام خمینی(ره) - بهداشت و درمان - بسیج سازندگی برگزار گردید. در این جلسه ابراهیمی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که سوادآموزی امری همگانی است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و با توجه به نقش و اهمیت سواد از همه دستگاه ها خواست با تعامل سازنده با آموزش و پرورش در جهت ریشه کنی بی سوادی همکاری مناسب را داشته باشند.

در ادامه، باباپور معاون سوادآموزی گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی و جذب سوادآموزان در سال تحصیلی جاری و مقایسه نرخ پوشش آنها با توجه به سرشماری سال 1395 ارائه کردند و روند رو به رشد و اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه کمی و کیفی در حوزه سوادآموزی را از توفیقات این مجموعه برشمرد. با طرح چالش ها و مشکلات پیش رو در زمینه پالایش اسمی و همچنین مشخص نمودن وضعیت مناطقی که در سالهای اخیر کمترین حجم پوشش را داشته اند با همکاری فرمانداران در مناطق ضروری دانست و انتظارات معاونت سوادآموزی در خصوص نحوه همکاری دستگاهها را تبیین کرد.

در ادامه مهدویان فر، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با توجه به نقش و اهمیت سواد در توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی جامعه نسبت به پیگیری مصوبات جلسه و عملیاتی کردن تفاهم نامه ها و ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاهها تا پایان فروردین ماه 1401 تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار