انتخابات مجلس دانش‌آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد+ عکس

تبریز(پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی از برگزار شدن انتخابات مجلس دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش‌آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد+ عکس

صبح امروز با حضور اعضای ستاد انتخابات جلسه انتخابات نمایندگان یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور و اعضای هیات رئیسه، دومین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی در گروه پسران و دختران به صورت مجازی برگزار شد.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران نهادی صنفی-مشورتی و زیر مجموعه سازمان دانش آموزی است . برابر مصوبه ششصد و هفتاد و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مجلس دانش آموزی از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرده است. مصوبات این مجلس پس از تأیید در شورای عالی آموزش و پرورش، قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

صمد علیزاده افزود: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش رویکرد دانش آموز محوری است که تشکیل شوراهای دانش آموزی نقش بسزایی در تحقق این سیاست دارد. به واقع این نوع رویکردها گام بلندی در جهت به رسمیت شناختن نظرات و مطالعات دانش آموزان است که زمنیه مشارکت و تصمیم سازی نوجوانان برای تعیین سرنوشت خود را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس دانش آموزی در آذربایجان شرقی که مختص دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه است تعداد 24 نفر دختر و تعداد 22 نفردانش آموز پسر از سراسر استان اعلام کاندیداتوری کرده بودند که انتخابات با حضور اعضای ستاد انتخابات دانش آموزی استان برگزار شد .با عنایت به یکسان بودن آرای برخی از کاندیداها انتخابات مجلس دانش اموزی دختران به دور دوم وتکلیف انتخابات دانش آموزی پسران در دور سوم مشخص شد.

وی در پایان ضمن اشاره به زمان اعلام نتایج انتخابات اظهار داشت: لازم به ذکر است که نتیجه نهایی انتخابات هم در بخش پسران و هم در بخش دختران بعد از بررسی نهایی مستندات و مدارک و تائیدیه نهایی ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار