برخورد قانونی و جدی با فرد ضارب پزشک گچسارانی

یاسوج (پانا) - وزیر بهداشت و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواستار برخورد قانونی و جدی با فرد ضارب پزشک گچسارانی شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قانونی و جدی با فرد ضارب پزشک گچسارانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، شب گذشته مازیار هاشمی از پزشکان کادر درمان بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران در زمان شیفت خود به دلیل عدم پذیرش دفترچه درمانی شخص دیگری توسط فردی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بر اثر این اتفاق فک پزشک شکسته شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی تماسی با این پزشک از وضعیت جسمی و روحی آن مطلع شد.

محمد غلام نژاد نیز از این پزشک بخاطر رعایت و تمکین از قانون قدردانی کرد و افزود: ما همچنان حامی پزشکان در همه شرایط خواهیم بود.

غلام نژاد با بیان اینکه پیگر ماجرا خواهد بود، گفت: از طریق حراست و مجاری قانونی به صورت فوری و به جد پیگر ماجر هستم و باید با فرد خاطی برخورد جدی شود.

وزیر بهداشت: با فرد ضارب و خاطی باید به صورت جدی و قانونی برخورد شود

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از پزشک گچسارانی به دلیل تمکین به قانون، گفت: وزارت بهداشت قدردان زحمات شبانه روزی پزشکان به خصوص در این شرایط سخت خواهد بود.

بهرام عین اللهی طی تماسی با پزشک گچسارانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، ضمن پیگیری ماجرا، از وضعیت روحی و جسمی این پزشک مطلع شد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت قطعا حامی پزشکان است و از حقوق آنها دفاع می کند، تاکید کرد: با فرد ضارب و خاطی باید به صورت جدی و قانونی برخورد شود.

عین اللهی بیان کرد: مردم باید در شرایط سخت کرونایی کنونی که در آن قرار داریم در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و همواره همراه و یاور آنها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار