مدیر دبستان شهید حاج جعفری آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان رباط‌کریم:

آموزش بدون پرورش و تربیت معنا ندارد

رباط‌کریم (پانا) - مدیر دبستان شهید حاج جعفری آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان رباط‌کریم مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال در امور‌‌ فرهنگی‌ و‌ تربیتی بیان کرد آموزش بدون پرورش و تربیت معنا ندارد و دوران آموزش مجازی مدارس نباید موجب کاهش و یا تعطیلی امور‌ تربیتی دانش‌آموزان شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بدون پرورش و تربیت معنا ندارد

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال در امور‌‌ فرهنگی‌ و‌ تربیتی در دبستان پسرانه شهید حاج‌جعفری با حضور محمد‌علی نوری معاون پرورشی‌و‌تربیت‌بدنی آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم، محمود اکبرپور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، حجت الاسلام عزت‌الله عسگری مشاوره فرماندار، محمدمهدی سلیمی رییس اداره ورزش و امور جوانان، برگزار شد.

محمد‌‌جواد بختیاری مدیر دبستان آموزش، اخلاق و تربیت شهید حاج جعفری شهرستان رباط‌‌کریم بیان کرد: آموزش بدون پرورش و تربیت معنا ندارد. دوران آموزش مجازی مدارس نباید موجب کاهش و یا تعطیلی امور تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان شود.

وی در ادامه از تلاش ها و زحمات محمد‌رضا آقچه‌لو مربی پرورشی دبستان، که در دوران مجازی مدارس هم به صورت جدی فعالیت‌ها و برنامه های پرورشی و پیشتازان را برگزار می کردند و قدردانی کرد.

در این جشنواره دانش‌آموزان در سه بخش ممتاز درسی، فعال در امور پرورشی و پیشتازان و نیز برگزیدگان مسابقات در مناسبت ها و در بخش سوم قهرمان و نایب قهرمان مسابقات ورزشی فوتبال به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی جوایز خود را دریافت کردند.

خبرنگار:محمد‌رضا آقچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار