در جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور عنوان شد:

اسکان نوروزی به بهترین نحو ممکن انجام شود

نیشابور (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد اسکان نوروزی به بهترین نحو ممکن باید انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان نوروزی به بهترین نحو ممکن انجام شود

سی و دومین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور با موضوعات برنامه های کمیته پدافند غیرعامل، برنامه های ستاد اسکان، برنامه های بزرگداشت مقام معلم، اعتکاف علمی نوروزی، پیگیری دانش آموزان بازمانده از تحصیل و امور جاری آموزش و پرورش در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور شرکت و همراهی در برنامه های معاونت های مختلف را مهم دانست و گفت: برنامه ها مشخصا با تاکید بر آموزش نیروی انسانی انجام شود و تلاش شود در سایر برنامه ها از پتانسیل دانش آموزان استفاده شود.

علیرضا کلیدری با اشاره به موضوع جهاد تبیین، افزود: در این حوزه، معلمان، دانش آموزان و اولیاء باید با نگاه تکلیفی و پیرو سخنان مقام معظم رهبری پای کار حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: هیچ تصمیمی خارج از مقررات در حوزه تعلیم و تربیت قابل دفاع نیست و باید قبل از انجام هر کاری وجاهت قانونی آن مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: اسکان نوروزی در سال جاری باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. نامگذاری مدارس باید پس از سپری شدن فرایندها و مطابق با قانون انجام شود. انتصاب مدیران با دقت تمام و پس از انجام مراحل مختلف آزمون و مصاحبه صورت پذیرد. در خصوص حق دانش آموزان در هیچ زمانی کوتاه نمی آییم و این یک امر بدیهی است. برای تمام مناسبت ها برای همکاران فعال ابلاغ صادر شود. در اعتکاف علمی بر کیفیت بیش از پیش تمرکز شود. برای بازماندگان از تحصیل باید تلاش مضاعف صورت پذیرد تا آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل به صفر برسد. بحث کیفیت بخشی به دانش آموزان آسیب پذیر در دستور کار قرار گیرد. مراسم بزرگداشت روز شهداء نیز با حضور حداکثری برگزار شود.

در پایان رضا شورابی به عنوان کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش نیشابور معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار