انتخابات مجمع سیستان و بلوچستان در بخش اعضا برگزار شد

زاهدان (پانا) - انتخابات مجمع مرحله استانی سیستان و بلوچستان در بخش اعضا (دانش‌آموزان) به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع سیستان و بلوچستان در بخش اعضا برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در نشست پیش از برگزاری این انتخابات که به‌صورت مجازی در بستر قرار برگزار شد، اظهار کرد: تشکل پیشتازان یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی سازمان دانش‌آموزی است که در آن دانش‌آموزانی متکی به فرهنگ اصیل اسلامی و ملی با استفاده از ظرفیت مربیانی توانمند و آگاه تربیت می‌شوند.

محمود همت ادامه داد: تقویت قابلیت‌های فردی و گروهی و توانمندسازی اعضا برای بهتر زندگی کردن از مهمترین اهداف تشکل پیشتازان است.

مطهره شاهرودی دبیر انتخابات مجمع اعضا و مربیان استان نیز در این جلسه به شرح وظایف اعضا پرداخت و گفت: پیگیری فعالیت‌های پیشتازان در سطح شهرستان و در سطح استان، برگزاری جلسات در موعد مقرر، همکاری با رؤسای ادارات دانش‌آموزی جهت پیشبرد اهداف تشکیلات، تهیه صورت‌جلسه و ارسال به استان، کمک در جمع‌آوری بانک اطلاعات پیشتازان و مشارکت فعال در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های سازمان از مهمترین وظایف اعضا در این مجمع است.

عباس دهمرده مربی پیشکسوت پیشتازان و عضو ستاد انتخابات مجمع اعضا و مربیان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه به بیان مهمترین اهداف تشکل پیشتازان و توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت اعضا پرداخت.

در ادامه جلسه کاندیدهای هیأت رئیسه هم به نوبت به معرفی خود پرداختند و اهداف و نظرات خویش را بیان کردند.

بعد از پایان جلسه، انتخابات به صورت مجازی از طریق سایت https://web.formaloo.com انجام شد و در نهایت در بخش دختران یگانه علم زاده، راحله دهانی، حسنا اکبری آواز و فاطمه زهرا شهداد و در بخش پسران نیز عماد کیانی، عرفان میر، امیررضا کردتمینی و آرش سرابندی به عنوان رؤسای هیأت رئیسه استانی مشخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار