گردهمایی مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش عشایر در لالی

اهواز(پانا) - گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مشاورین و دبیران تربیت بدنی با حضور‌ مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در منطقه لالی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش  عشایر در لالی

در این جلسه رضا فرامرزی مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان، ضمن تبریک ماه شعبان و ایام شعبانیه این ماه را آمادگی برای مهمانی بزرگ خداوند قلمداد کرد و با روایتی از پیامبر اکرم(ص) که شعبان ماه من است هر که این ماه را روزه بدارد در قیامت شفیع او خواهم شد به اهمیت این ماه در جهت تقرب به خداوند پرداخت.

وی ادامه داد: یک مربی پرورشی باید از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار باشد تا اثر مثبت بر دانش آموزان بگذارد ویژگی هایی مانند: مهربان و نرم خو باشد یک مربی پرورشی باید رفتار و گفتارش یکسان باشد و همچنین خوش گفتار باشد.

در این جلسه امین قنبری مسئول سازمان دانش آموزی عشایر با اهداء جوایزی ازسوی اداره آموزش وپرورش عشایر و لوح تقدیرصادرشده ازسوی محمد رحیم کریمی مدیرسازمان دانش آموزی استان اززحمات همکاران مدیرومعاون و مربیان پیشتاز تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه یزدان پناه معاون پرورشی و تربیت بدنی، نظرپور کارشناس حراست، قنبری مسئول سازمان دانش آموزی و خدری کارشناس فرهنگی هنری حضور داشتند.

گفتنی است جمعی از مسئولان شهرستان لالی نیز در این گردهمایی حاضر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار